Oplader vergeten of paraplu nodig? Avans helpt je

Hoe zit het ook al weer met het betalen van je collegegeld of waar kan ik een oplader voor mijn laptop lenen? Vragen die, vooral aan het begin van het schooljaar, bij je opkomen. Avans heeft verschillende mogelijkheden die je helpen bij zulke vragen.

Uitleenmuur
Ook dit studiejaar staan er op de vier grotere Avanslocaties uitleenmuren vol met middelen voor je studie. De uitleenmuur gebruik je voor het lenen van foto- en videocamera’s, statieven, microfoons, voicerecorders, telefoon- en laptopopladers. Maar ook voor een fiets of een paraplu kun je er terecht. Hoe het werkt zie je in deze instructievideo.

Informatiezuilen
Op alle onderwijslocaties van Avans staan tevens mobiele informatiezuilen. Je vindt hier informatie over ICT-zaken, Xplora en de Studenten Informatie Balie (SIB).

ServicePunt
Als student heb je ook wel eens vragen over je collegegeld of je reiskostenvergoeding bij een stage in het buitenland. Dan kun je terecht bij het online ServicePunt. Je kunt er alles vinden op het gebied van ICT-, facilitair- en studentinformatie. Kom je er via ServicePunt niet uit? Dan kun je de Studenten Informatie Balie raadplegen. Daar kun je ook terecht als je een decaan wil spreken. Bel of ga langs bij SIB en zij helpen je verder.