Punt muziekenquête: favoriete nummers en guilty pleasures

Foto: Andrea Piacquadio via Pexels

Avansstudenten luisteren nog steeds naar de radio en dan vooral naar 538. Pop is hun favoriete muziekgenre, gevolgd door dance/elektronisch en rock. De meeste studenten luisteren muziek op hun telefoon en Spotify wordt daarvoor het vaakst gebruikt. Het zijn de eerste resultaten van de muziekenquête van Punt.

Om een beter beeld te krijgen van wat de favoriete muziek is van Avansstudenten, zou het fijn zijn als de enquête nog vaker wordt ingevuld. Je kunt er ook je guilty pleasure achterlaten en dat deden veel studenten al. Van Disney-liedjes tot après-skimuziek en van Arabische pop tot Britney Spears, Backstreet Boys en *NSYNC.

De favoriete nummers aller tijden van studenten (van ABBA tot Machine Gun Kelly) komen in een speciale Spotifylijst en zijn straks door iedereen te beluisteren.