Liften in Avansgebouwen niet meer voor studenten

Foto: Pixabay

Avansstudenten moeten straks in alle gebouwen met de trap naar boven. Vanaf 15 maart mogen zij niet meer met de lift. Studenten die de lift echt moeten gebruiken, hebben daarvoor een pas nodig.

Op de locaties Mill Hillplein, Hervenplein, Stationsplein, Statenlaan, Cobbenhagenlaan, Hogeschoollaan en Quadrium kunnen studenten de liften nu nog wel gebruiken. Dat gaat dus veranderen. Alleen medewerkers, leveranciers en studenten met een handicap of doktersverklaring mogen vanaf 15 maart met de lift. Op die dag worden de paslezers geactiveerd.

Studenten kunnen vóór die datum toegang aanvragen als ze de lift permanent of langdurig nodig hebben, maar ook tijdelijk of eenmalig gebruik kunnen ze zelf regelen. Hoe dat gaat, lees je op studentinfo.avans.nl.

Karel

Kleine nuance in de titel: 'Liften in Avansgebouwen niet meer voor ALLE studenten'.

2022-02-14 16:42:36