Word jij de studentondernemer van het jaar 2022 van Avans?

Net gestart met je eigen onderneming, al een tijdje voor jezelf bezig of van plan om te gaan ondernemen? Alle studenten die een eigen bedrijf hebben, kunnen zich inschrijven voor de verkiezing van Avans Ondernemer van het Jaar 2022.

Studentenbusinessclub Eigenaardig en het Avans Ondernemerscentrum organiseren op donderdag 17 maart een interactieve live-uitzending genaamd Avans Dragons’ Den. Naast ondernemers die hun verhalen delen, vindt ook de verkiezing van de Avans Ondernemer van het Jaar plaats.

Dragons
Uit de selectie wordt een top 5 gekozen. De studenten mogen tijdens de uitzending hun bedrijf pitchen aan de zogenaamde Dragons, de jury. Deze bestaat uit Thijs Verheul (United Wardrobe), Bert van Son (Mud Jeans), Fleur van Oorshot (Tux Mobility) en Tom Selten (Lightyear).

Prijs
De jury kiest één winnaar die zichzelf de Ondernemer van het Jaar 2022 mag noemen. Naast de titel ontvangt de winnaar €1000,- om te investeren in het bedrijf. Daarnaast krijgt hij of zij een een-op-een coachingssessie met een van de Dragons. Ook wordt tijdens de show de winnaar van de publieksprijs bekend gemaakt. Deze mag een professionele promovideo laten opnemen.

Publieksfavorieten van afgelopen editie, de jongens van Snecco, roepen alle studentondernemers op om mee te doen.

Aanmelden
Ben jij student en heb je een onderneming? Geef je dan op. Of tip enthousiaste studentondernemers die je kent. Aanmelden kan tot 25 februari.