Avans neemt telefoonnummer 8888 niet meer op

Avans neemt per 1 september het helpdesknummer 8888 niet meer op. Voortaan kun je met al je vragen over studievoorzieningen alleen nog terecht bij het online platform Servicepunt.

8888 werd steeds minder vaak gebeld vanwege de komst van Servicepunt. Studenten en medewerkers vinden steeds vaker zelf een antwoord op een vraag over ICT, facilitaire of studentzaken. Bij Servicepunt kun je digitaal een melding maken van een probleem. Nieuw bij Servicepunt is dat op alle formulieren voortaan de reactie- en oplostijd staat vermeld. Dan weet je direct wanneer je een oplossing kunt verwachten van je melding.

Docenten die een acuut probleem tijdens de les hebben kunnen nog wel direct bellen met het nieuwe nummer 6556. Daar krijgen ze iemand aan de telefoon die helpt als een laptop niet opstart, het smartboard niet werkt of het niet lukt om een laptop te koppelen.