Zo ging het eraan toe op het INTRO Festival

Zo’n achtduizend eerstejaarsstudenten vierden donderdag het einde van hun introductie in Den Bosch. Op het zonnige festivalterrein De Vliert leerden ze elkaar onder het genot van een drankje en dansje beter kennen. Punt was aanwezig en peilde de sfeer.

Het festival was niet alleen voor Avansstudenten, maar voor studenten van verschillende onderwijsinstellingen in Den Bosch. En dus waren er ook onder andere studenten van Fontys, het Koning Willem I College en HAS op het terrein te vinden, die zich allemaal meer dan prima vermaakten.

Er werd op twee stages naar hartenlust gedronken en gedanst op muziek van onder andere Freddy Morreira, Bizzey, Paul Sinha en Childsplay, maar er was ook ruimte voor randvermaak. Zo konden de nieuwe eerstejaarsstudenten hun kunsten vertonen op een springkussen met langsvliegende obstakels waar ze overheen moesten springen, wat voor de nodige hilariteit zorgde. Ook konden ze kennismaken met een aantal studieverenigingen in de stad, of gewoon chillen in de zon met een hapje.

Het festival duurde tot 23:00 uur. Volgende week donderdag vindt hetzelfde festival, maar met een andere line-up, plaats in Breda. Meer info daarover vind je op hun site. Ook Punt is dan weer van de partij.

Levie Vriend

Hoi! Dankjewel. Het staat er nu goed!

2022-09-02 13:16:40

Annabelle

Hi!! Superleuk item geworden. Het is in Den Bosch alleen het INTRO Festival en niet HBO INTRO Festival zoals in Breda. In den Bosch zijn ook mbo'ers welkom en die waren in grote getale aanwezig.

2022-09-02 12:42:15