Gratis activiteiten voor Bredase studenten

Pleunie van Raak
Foto: Pleunie van Raak

Ook dit jaar kunnen Bredase studenten weer ontdekken wat er allemaal in de stad te doen is. Van 7 tot en met 18 november zijn er onder de noemer GoodMood Breda gratis workshops, sportlessen en andere activiteiten voor studenten.

Vorig jaar trok de eerste editie van GoodMood Breda zo’n 1.600 deelnemers. Vanaf nu kunnen studenten zich inschrijven voor meer dan tachtig gratis activiteiten. Laat bijvoorbeeld je haar doen bij de kappersopleiding van Curio of doe mee met een workshop paaldansen.

Bij De Derde Akte kun je een workshop theater volgen, bij Parels leer je over afvalvrij leven. Verder kun je wandelen met een gids, skateboarden, yogalessen volgen en film kijken. Bij Avans praat je over alcohol, drugs en verslaving met een preventiewerker en een ex-verslaafde.

Ondersteuning
Op de site van GoodMood vind je ook tips voor als je even niet zo goed in je vel zit. Plekken waar je terecht kunt als je ondersteuning nodig hebt, zoals Student Support bij Avans, maar ook Breday en Hey, het is oké.

Ook voor een overzicht van de activiteiten ga je naar de site, daar kun je je ook aanmelden.