Avans One overbelast; rooster voor studenten niet zichtbaar

Avans One

Door overbelasting werkt de app Avans One momenteel niet naar behoren. Het lesrooster voor studenten is hierdoor niet zichtbaar. Avans werkt aan een oplossing en hoopt deze voor het eind van de dag te hebben gevonden.

”Er is een hele grote drukte in de app door studenten die voor het eerst Avans One gebruiken. Dat kunnen de systemen niet aan”, laat de Product Owner van Avans One weten. Ieder jaar is het volgens haar druk in de app, maar nu trekt Avans One die drukte niet. ”We werken heel hard aan een oplossing.”

De Avansmedewerker adviseert studenten gebruik te maken van rooster.avans.nl. Daar is het lesrooster ook zichtbaar, mits studenten hun klassencode weten. Weten ze die niet, kunnen ze die opvragen bij hun academiebureau.