Zo verliep het hete INTRO Festival in Breda

Op een zonovergoten Chasséveld feestten zo’n zesduizend studenten donderdag tijdens het INTRO Festival in Breda. Punt was erbij en vroeg feestgangers hoe zij het vonden én omgingen met de hitte.

Voor het eerst waren er ook mbo-studenten welkom op het INTRO Festival in Breda. Dat betekende dat er dit jaar niet alleen Avansstudenten en studenten van Breda University of Applied Sciences losgingen, maar ook studenten van De Rooi Pannen en Curio.

Tijdens het festival konden studenten dansen bij drie stages, waar in totaal zo’n zestien artiesten optraden, waaronder The Partysquad, Claude en Johny 500. Vanwege de hoge temperaturen adviseerde de organisatie bezoekers om genoeg water te drinken en om zonnebrand te smeren.

Anders dan voorgaande jaren vond het festival dit jaar op het Chasséveld plaats. De vorige editie, die eerder werd afgebroken vanwege onweer, was nog op het Breepark. Voor het Chasséveld werd dit jaar gekozen vanwege de betere bereikbaarheid.