Studenten op het toneel

Acht Avansstudenten spelen de eigentijdse zwarte komedie geschreven door Guus Vleugel en Ton Vorstenbosch over ambitie, opportunisme, hoop en Franse chansons. De regie is in handen van Ruud Horrichs, student van de Academie voor Drama in Tilburg.

Theater Complex

Theater Complex ontstond in 1990 naar aanleiding van de hogeschoolmusical Pip. Het doel van de club is om zoveel mogelijk studenten, van in eerste instantie Avans Hogeschool, toneel te laten spelen. Ieder jaar staat Theater Complex meerdere malen op de planken met verschillende producties.

De voorstellingen zijn op 15 en 16 mei om 20.30 uur in Podium Bloos aan de Speelhuislaan 151 in Breda. Kaarten kunnen gereserveerd worden via Podium Bloos of Theater Complex. Kaarten kosten normaal 7,50 euro. Studenten betalen 6,50 euro. [MK]