Walking Fridge hot media-item

Opnames

De hele middag vinden er al opnames plaats in het Avansgebouw aan de Lovensdijkstraat. NOS headlines, Omroep Brabant en BNN kwamen al langs om te filmen. En morgen komen ook Hart van Nederland en Nova nog eens opnames maken.

De vier studenten die vandaag in het middelpunt van de belangstelling staan maakten de ‘RoboFridge’ voor de minor Embedded Systems Development. Geert Zebregts, Jacco Haagh, Rolf Lettinga en Mike van Bruggen haalden hun inspiratie uit de reclame van Heineken. Van hun docent kregen ze een tien voor hun werk.

Uitzendingen

De ‘Walking Fridge’ en de Avansstudenten zijn vanavond om 22.00 uur in het NOS journaal op Nederland 2 te zien. Vanaf 19.00 uur op de regionale tv-zender Brabant 10. Omroep Brabant besteedt aandacht in de nieuwsuitzendingen vanaf 18.30 uur.

Daarnaast zijn de studenten vanmiddag al live te horen in diverse radio-uitzendingen: Vanaf 16.30 uur op Radio 538 en rond 16.55 uur op BNR Nieuwsradio. Ook komen de studenten vanmiddag in De Coen & Sander Show op 3FM live aan het woord. Tenslotte zijn ze tussen 19.00 en 20.00 uur ook op SlamFM.

Morgen een verslag op deze website over de doldwaze dag van de vier studenten Mechatronica. [ID]

Zie ook het eerder verschenen bericht:

Studenten maken eigen 'Walking Fridge' 30-03-2010