Avansstudenten in Bananasplit

{mosimage}In de tweede aflevering (17 maart) is onder andere Harold Gruijthuijzen, student Small Business en Retail Management in Den Bosch, de klos. Onder het oog van de verborgen camera komt hij het reclamebord ophangen van de nieuwe FC Den Bosch-sponsor Advocaat Mosterdman. Mosterdman Advocaten: altijd een goede raad luidt de slogan, waarbij iedere letter een apart bord is.

Wanneer de student komt melden dat hij de 37 borden heeft opgehangen, verwisselt het team van Frans Bauer vlug de letters. Wanneer de advocaat langskomt om de sponsorborden te bekijken staat er plotseling Mosterdman Advocaten: altijd een gedoe daar. En lul je daar maar eens juridisch uit.

Enorme spuiten

FC Den Bosch vertolkte al eerder een belangrijke rol in Bananasplit. In 2009 moest de gehele voetbalselectie zich melden bij de GGD om zich in te laten enten voor een tripje naar Zuid-Afrika. In de wachtkamer zien de voetballers enorme spuiten voorbij komen en horen ze daarna geschreeuw uit de behandelkamer. Daar word je wel zenuwachtig van. [CT]

FC Den Bosch in Bananasplit