ICT-voorzieningen onderbroken tijdens carnaval

Op maandag tot en met woensdag in de carnavalsvakantie zullen de ICT- en telefoonverbindingen van de hogeschool af en toe worden onderbroken vanwege werkzaamheden.
De onderbrekingen zijn nodig omdat in het gebouw Hogeschoollaan in Breda een nieuwe centrale computerruimte, de ‘main equipment room’ (MER), wordt ingericht. Tijdens de vakantie zullen diverse ICT- en telefoonlijnen naar die nieuwe ruimte worden omgelegd.
In bijgaand document worden de te verwachten onderbrekingen gepreciseerd.

De feitelijke verhuizing van de voorzieningen had men aanvankelijk ook tijdens de carnavalsvakantie willen realiseren. Dat wordt echter niet gehaald. Zoals we eerder meldden staat de verhuizing nu voor de week in de aanloop naar Pasen gepland. Ook die operatie zal enkele onderbrekingen met zich meebrengen. (FG)