Barometer-project woonboulevaard morgenochtend op StadsRadio

Het onderzoek van eerstejaarsstudenten naar de mogelijke concurrentie tussen de Woonboulevard en de binnenstad in Breda is morgen onderwerp op StadsRadio.
In het programma Stadsradius, dat van 9.00 tot 10.00 uur wordt uitgezonjden, wordt projectcoördinator Christian Vermeer over het onderzoeksproject geïnterviewd.

Ongeveer 150 propedeusestudenten van de Academie voor Marketing en Business Management ondervragen van 13 tot en met 19 april het winkelend publiek in het centrum van Breda en op de Woonboulevard aan de rand van de stad. Daarnaast nemen zij diepte-interviews af met ondernemers van de Woonboulevard en binnenstad.

Het project maakt deel uit van de Economische Barometer van Breda, waarin Avans Hogeschool, de Rabobank en de gemeente Breda samenwerken. (FG)

Zaterdag 16 april, 9.00-10.00 uur: ‘StadsRadius’ op StadsRadio Breda (ether 107.3FM, kabel Breda 92.9FM).