Punt columnwedstrijd

Altijd al columnist willen worden? Dan is dit je kans. De redactie van Punt roept studenten van Avans Hogeschool Breda, Tilburg en ’s-Hertogenbosch op om een column te schrijven over het studentenleven.

Bijvoorbeeld: uitgaan, bijbanen, op kamers wonen, thuis wonen, de laatste trends, relaties, vriendschappen, seks, studeren, feesten, studentenverenigingen, sport, mode, geld, koken, volwassen worden, tentamenstress, etc.

De bijdragen mogen maximaal 300 woorden tellen en moeten voorzien zijn van naam, opleiding, en telefoonnummer. De beste columns maken kans gepubliceerd te worden in het eerste nummer van Punt in het komend schooljaar en de makers krijgen een boekenbon van vijfentwintig euro.

De inzendingen kunnen gemaild worden naar punt@avans.nl, afgegeven op de redactielokalen of per post opgestuurd worden (voor adressen: zie colofon in Punt). Zij moeten uiterlijk vrijdag 8 juli om 12.00 uur in het bezit zijn van de redactie. Anonieme bijdragen en verhalen onder een valse naam worden niet in behandeling genomen. Klim in de pen en vier je creativiteit bot.