Optreden op het HBO Intro Festival? Geef je op!

Wil jij een plek op het podium van het HBO Intro Festival veroveren? Geef je dan op voor de Battle of the Bands of de Battle of the DJ’s in Den Bosch en Breda!

Tijdens de Bredase en de Bossche battles nemen vijf bands en zes DJ’s het tegen elkaar op. Een deskundige jury zal na elke onderlinge strijd een winnaar kiezen die op mag treden op het HBO Intro Festival, goed voor duizenden bezoekers.

Den Bosch
Donderdag 12 mei staan beide battles in Den Bosch gepland, en deze vinden plaats in poppodium W2. Een jury kiest aan het eind van de avond één DJ en één band die op 1 september mag optreden voor zo’n 4000 studenten op het Bossche HBO Intro Festival.

Inschrijven voor de Bossche battles kan tot en met 17 april via hbointro.nl/denbosch.

Breda
In Breda wordt de Battle of the Bands gehouden op 24 mei in café Het Hijgend Hert. Ook hier strijden vijf bands voor een plek op het Bredase studentenfestival. Zes DJ’s gaan twee dagen later de strijd met elkaar aan, op donderdag 26 mei in café Proost.

Zowel de winnende band als de winnende DJ verovert een plekje op het podium van het HBO Intro Festival. Dit festival wordt op 8 september gehouden in het centrum van Breda en hier komen zo’n 20.000 studenten op af.

Inschrijven voor de Bredase battles kan tot en met 17 april via hbointro/breda.