Pabo neemt afscheid oudbouw met reünie

De Pabo in Breda laat het vertrek uit het oude gebouw, een oud klooster aan het Dr. J. Ingenhouszplein, niet onopgemerkt voorbij gaan. De verhuizing naar de nieuwbouw aan de Hogeschoollaan in maart wordt voorafgegaan door een reünie op 27 januari.

Oud-studenten en voormalig medewerkers zijn vanaf 13.00 uur welkom in het oude gebouw. Ze krijgen een rondleiding door ‘hun’ oude gebouw en kunnen een fototentoonstelling en een filmvoorstelling over de Pabo bezoeken. Bij voldoende animo is er vanaf half vijf een avondprogramma met een maaltijd en een band. Het middag- en avondprogramma overlappen, zodat ook bezoekers van een van de twee programma’s elkaar kunnen ontmoeten. Op dit moment hebben zich al meer dan honderd mensen aangemeld.

Deelname aan het middagprogramma is gratis, het avondprogramma kost twintig euro. Meer informatie en inschrijven kan via deze link. [RS]