ADVERTORIAL – Goede voornemens start je bij BRESS!

Wil jij 2018 kick-starten door meer te gaan sporten of ben jij op zoek naar een plek waar je even je hoofd leeg kunt maken en kunt relaxen? Stop met zoeken! BRESS Bredase Studentensport heeft namelijk een speciale aanbieding voor Avans studenten én medewerkers die in Breda wonen, werken of studeren. Word in januari lid en sport 1 maand GRATIS! Voor maar € 90,75 kun je dan een heel jaar bij BRESS werken aan het behalen van jouw goede voornemens! Dit is omgerekend slechts € 7,56* per maand.

Het BRESS Sportcenter is 7 dagen per week open en ligt 5 minuten fietsen van Avanslocatie Hogeschoollaan, Breda, af. In het sportcenter kun je onbeperkt fitnessen, zo vaak als je wilt groepslessen volgen onder begeleiding van een gediplomeerd instructeur, een potje squashen of een andere indoor sporten beoefenen in de sporthal. Ook kun je gratis of met fikse korting gebruik maken van het aanbod van sportpartners in heel Breda. Bekijk het totale sportaanbod op www.bress.nl/sports.

Meld je voor deze actie aan bij de receptie, daarna kun je gelijk gaan sporten. Heb je nog twijfels? Vraag dan een gratis dagpas aan en probeer het sportaanbod vrijblijvend uit.

* Het totaalbedrag dient wel in 1x te worden voldaan.