Blusbus deelt cocktails uit

Er staan een ijskraam en een tekenaar, die karikaturen maakt van studenten en medewerkers van Avans, maar het populairst is de ‘Blusbus’.
De twee barmannen van de tot cocktailbar omgebouwde brandweerwagen delen nog tot vier uur vanmiddag tropische drankjes uit op het plein voor het gebouw aan de Hogeschoollaan.

klik

De mobiele barmannen hebben cocktails met lychee en aardbei, mango en jus d’orange of jus d’orange en vanille yoghurt. ‘Vroeger werd met deze auto branden geblust, nu blussen wij er dorst mee’, aldus een van de twee.

klik

Met de cocktails, ijsjes en karikaturen wil Kennis & Kennissen, het bureau dat activiteiten rond de nieuwbouw in Breda en Tilburg organiseert, de mensen van Avans bedanken voor hun begrip voor de overlast tijdens de bouw. Morgen is Avans Tilburg aan de beurt. [RS]