Bossche MWD’er Mark op zoek naar de liefde op tv tijdens First Dates

Mark en Evelien

Een fijne relatie, dat is iets waar meer mensen naar op zoek zijn. Zo ook de Bossche Mark Boogaart, tweedejaarsstudent Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Hij was dinsdagavond te zien tijdens First Dates van BNNVARA. Een blind date programma waar mensen op zoek gaan naar de liefde. Marks blind date met student logopedie Evelien verliep goed. Hoe staat het er nu voor?

“Ik had geen vriendin dus ik dacht: waarom niet?”, laat Mark weten over zijn reden om deel te nemen aan het programma. In het fragment over Mark is te horen dat hij Tinder en andere datingapps maar oppervlakkig vindt en er niks van moet weten. “Maar dat is maar een kort stukje van alle tientallen vragen die ik moest beantwoorden. Ik vind First Dates een tof programma, het concept ervan staat me aan”, vertelt Mark over de reden om deel te nemen. “Het is heel aandoenlijk als er echt een klik is en het goed gaat tussen de twee deelnemers.”

Vrijgezel
“Daarnaast is mijn deelname weer een goed verhaal voor in de kroeg. Het is ook een beetje een grap geworden binnen onze vriendengroep.” Maar heeft zijn deelname ook nog wat opgeleverd? “Het was een leuke date zoals je kunt zien in het programma. Daarna hebben we nog drie dates gehad.” Tot een relatie met Evelien kwam het niet: “Het is een hele leuke meid en we konden goed kletsen. Ik ben ook nergens op afgeknapt maar ik miste de klik die nodig is voor een relatie.”

Wellicht zien we Mark in de toekomst nog een keer op televisie: “Ik heb me opgegeven voor Masterchef, ik kan wel aardig koken.”

Date
Denk je nu: wat een leuke sympathieke jongen, daar wil ik een beschuitje mee eten! Mark staat naar eigen zeggen nog altijd open voor nieuwe first dates. Stuur een mail met daarin informatie over jezelf en wie weet ga jij binnenkort op date met Mark.