Sneeuwalarm: Avansgebouwen vandaag pas om 12:00 uur open

Nederland kleurde dit weekend wit. Het KNMI geeft daarom tot morgen 12:00 uur code oranje af. Het College van Bestuur nam vanavond het besluit om de deuren, van de gebouwen die geopend zijn, pas vanaf het middaguur te openen.

Alle geplande onderwijsactiviteiten gaan door vanaf 12:15 uur. Daaronder vallen ook toetsen en praktijkonderwijs. Studenten worden geïnformeerd door hun opleiding of academie.

Vanwege de hevige sneeuwval is het op veel plaatsen glad en rijdt het openbaar vervoer niet volgens dienstregeling. Rijkswaterstaat adviseert daarom alleen de weg op te gaan als dat noodzakelijk is.

Mogen de weersverwachtingen en de situatie in het openbaar vervoer drastisch veranderen, komt de hogeschool morgen tussen 10:00 en 10:30 met een nieuw update.