Ondernemerslab grote winnaar innovatieprijs

ondernemerslabprijs-max
Ondernemerslab heeft de juryprijs en de publieksprijs van de Avans Onderwijsinnovatieprijs gewonnen. Ondernemerslab is een experiment van de Bredase Academie voor Marketing en Business Management. De academie ontvangt een bedrag van 2.500 euro en een wisselbeker. De publieksprijs (ook een bedrag van 2.500 euro) is ook gegaan naar Ondernemerslab. Het Student Development Program van de Academie voor Algemeen en Financieel Management kreeg de speciale ‘open ticket’ prijs.

Ondernemerslab
Afstuderen binnen je eigen bedrijf of onderzoeken doen die direct van toepassing zijn op de dagelijkse praktijk. Het zijn een paar voorbeelden van de manier waarop studenten binnen Ondernemerslab ondernemen combineren met studeren.

ondernemerslabprijs2-max

Sparren met anderen
‘Dankzij mijn deelname aan het Ondernemerslab kan ik meer tijd steken in mijn bedrijf Bioversity. Door wekelijkse intervisie word ik uitgedaagd actief na te denken over hoe mijn bedrijf kan blijven groeien en hoe ik dus meer omzet kan genereren. We helpen elkaar en brainstormen samen over nieuwe mogelijkheden. Het is heel inspirerend om samen met andere student-ondernemers te sparren over het ondernemen en hoe je alles uit jezelf en je bedrijf kunt halen’, zegt derdejaarsstudent Small Business en Retail Management Laura van Otterloo.

Aanmoedigingsprijs
Sense of Smell van de Academie voor Communicatie en User Experience, SPARK van de Academie voor Bouw en Infra en de minor Verschil Maken van de Academie voor Sociale Studies Breda ontvingen de aanmoedigingsprijs van 1.000 euro.

Open ticket: Student Development Program
Het Student Development Program van AAFM is een nieuwe manier van studieloopbaanbegeleiding en heeft de ‘open ticket’-prijs gewonnen. De bedoeling is dat de mensen achter het Student Development Program zelf invulling gaan geven hoe deze nieuwe manier van SLB ook Avansbreed ingezet kan worden.

De prijzen werden vandaag uitgereikt door bestuurslid Diederik Zijderveld tijdens de Onderwijsdag van Avans.