#DTV: Wat gaat Avans hier bekend maken?

Vandaag gespot in de tuin bij Avans in Tilburg: een groot bord met zwart spandoek. De vraag is wat gaat de hogeschool hier onthullen?

Mogelijke opties zijn:

– De aanleg van een oerwoudachtig park dat past bij het bamboebos dat al op het terrein staat.
– Studentenwoningen speciaal voor studenten van studentenvereniging Totus die na een heftig feestje in de soos de weg naar huis niet meer kunnen vinden.
– Een kinderboerderij.
– Een praktijkcentrum voor de opleiding Mens en Techniek waar geëxperimenteerd gaat worden met robotica in de (ouderen)zorg.
– Extra werkplekken voor studenten die de 5 minuten lopen naar het nieuw te huren pand al te ver vinden.

Heb jij nog ideeën? Geef ze door in de reacties hieronder.

Update: soms is de onthulling misschien nog wel spectaculairder dan wat er onthuld wordt. Het doek zat zo goed vast dat Maxime Verhagen, voorzitter van Bouwend Nederland er maar bij ging liggen.

//

Oeps… Maxime Verhagen trekt iets te enthousiast aan een touwtje bij de onthulling van een bord bij Avans Hogeschool en valt in de greppel

Posted by Punt Avans on woensdag 10 juni 2015

Geen kinderboerderij dus, maar een bord dat aangeeft dat Avans(studenten) hier werken aan de toekomst van de bouw. Avans, Bouwend Nederland en Bouwtalent werken al jaren samen maar onderstrepen met het bord dat ze samen bouwen aan de ingenieur van de toekomst.

Rinus

Een café zou wel gezellig zijn.

2015-06-10 11:03:20

Denise

Optie 2 zou ideaal zijn!! maar ik gok dat het de laatste optie zal worden..

2015-06-10 09:43:38