Jordy van Peer (AAFM) wint verkiezingen AMR

JordyvanPeer-maxJordy van Peer, student aan de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) in Breda, heeft met 25,4 procent van de stemmen de tussentijdse verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad (AMR) gewonnen. In totaal zijn er vier studentzetels te verdelen.

Zes studenten stelden zich kandidaat voor de verkiezingen. In totaal werden er 582 stemmen uitgebracht. Naast Van Peer zijn Hein Leijten (AMBM), Claire Vissers (JHS) en Max van der Heijden (AMBM) direct verkozen in de raad. Richard Verwoert (AVB) en Gijs van de Geijn (AAFM) werden respectievelijk vijfde en zesde en nemen plaats op de wachtlijst van de AMR.

uitslagAMRverkiezingen2016

Slechts één medewerker kandidaat
Voor de medewerkersgeleding van de AMR zijn er twee vacatures. Mustapha Aoulad Hadj meldde zich als enige Avansmedewerker aan voor de verkiezingen. De docent aan de Academie voor Sociale Studies in Den Bosch neemt daardoor automatisch zitting in de raad.

Richard Verwoert

Gefeliciteerd! Helaas op enkele stemmen na niet verkozen. Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen, succes!

2016-06-01 21:19:05