Centrum voor soa’s en sportblessures

Speciaal voor studenten heeft gezondheidscentrum Medizz een nieuwe vestiging geopend in Den Bosch. Het gezondheidscentrum ligt op slechts honderd meter lopen van de Onderwijsboulevard.

Chris Broekmeulen, huisarts & directeur van Travel Doctor, heeft het centrum een half jaar geleden geopend. ‘Het is voor studenten fijn om ergens terecht te kunnen met lichamelijke klachten, maar ook met vragen.’ Het gezondheidscentrum aan de Copernicuslaan 301 is dagelijks geopend van 08:00 tot 16:00 uur. Je kunt er terecht voor allerlei klachten, van sportblessures tot soa’s.

Kosten
Ook studenten die niet staan ingeschreven bij Medizz kunnen een afspraak maken. ‘Studenten komen bij ons met allerlei klachten. Vorige week is er nog iemand langs geweest die wilde afvallen, daarvoor hebben wij een diëtiste in dienst. Maar er komen ook studenten met sportblessures of vragen over anticonceptie. Het is handig voor studenten, ze kunnen altijd bij ons binnenlopen. Bijvoorbeeld wanneer zij een college hebben en niet bij hun eigen huisarts terecht kunnen.’ Alles wordt vergoed volgens je polisvoorwaarden, er zijn dus geen eigenkosten aan verbonden.

Via de site van Medizz kun je online een afspraak maken of je kunt even bellen met 073-6411931.

Medizz1_460