Sneak preview ‘As I left my fathers house’

Avansstudenten kunnen donderdag 12 september komen kijken en luisteren naar de preview van het theaterstuk ‘As I left my fathers house’. Het complete stuk wordt op 26 september opgevoerd in de Markuskerk in Breda.

‘As I left my father’s house’ is gebaseerd op ware gebeurtenissen. Het gaat over de wereld van vluchtelingen, die leven met de gevolgen van oorlog en extremisme. De meeste acteurs zijn zelf ook migrant. Een aantal van hen heeft directe ervaringen met oorlog.

Thema

Avans Flow heeft het stuk gesponsord vanwege het thema. De preview vindt plaats in de serre van het gebouw aan de Hogeschoollaan tussen 14.30 en 15.30 uur.
Je kunt je online aanmelden voor de echte voorstellling op 26 september. De entree is gratis. [NvdB]