Ben jij het nieuwe gezicht van Avans?

Altijd al fotomodel willen zijn? Dan is dit je kans. Donderdag kun je gratis je foto laten nemen. Wellicht komt jouw foto dan op een flyer of een poster van Avans.

In de hal van de Onderwijsboulevard in Den Bosch staan donderdag twee oud-studenten klaar om je op de gevoelige plaat vast te leggen. Iedereen is welkom. ‘We zoeken wel naar een bepaald image. Het moet een spontaan, vlot en zelfverzekerd persoon zijn, maar iedereen is welkom’, vertelt oud-Fotografiestudent Tessa Spaaij.

Promotiemateriaal
De foto’s komen in een soort modellendatabase en de studenten kunnen dan in de toekomst gevraagd worden om te poseren voor promotiemateriaal van Avans. De school probeert daarvoor altijd echte Avansstudenten te gebruiken.

Donderdagmiddag staan de fotografen op de Hogeschoollaan in Breda en donderdag 31 oktober zijn ze te vinden op de Cobbenhagenlaan in Tilburg en de Beukenlaan in Breda.

geen

Maiky is toch al het gezicht van Avans?

2013-10-24 13:32:12