Theaterles voor studenten

Het nieuwe seizoen van Theater Complex, de Bredase studenten theatervereniging, gaat woensdag van start. Geïnteresseerden kunnen woensdagavond deelnemen aan een introductieles.

In een aantal lessen maak je kennis met de verschillende aspecten van theater. Drama, improvisatie en teksttoneel zijn een aantal van de verschillende onderdelen. Vanaf januari wordt er gerepeteerd voor een écht theaterstuk. De voorstellingen vinden eind mei plaats. Volgens Michelle Heeren, voorzitter van Theater Complex, waren de voorstellingen vorig jaar een groot succes.

Vrijblijvend
De introductieles is bedoeld om studenten een beeld te geven van de lessen. ‘We horen vaak dat het spannend is om te starten met toneel. Op deze manier kun je vrijblijvend een keer meedoen en hoef je van tevoren niets te beslissen’, legt Heeren uit. De open les is op woensdag 2 oktober om 19:15 in het dramalokaal van Avans Breda.

Waarom het leuk is om bij Theater Complex te zitten? ‘Het is ieder jaar weer een feestje. De groep is heel gezellig en iedereen is welkom. Nieuwe leden worden dan ook met open armen ontvangen.’

Michelle Heeren

Beste Sena, Leuk dat je geïnteresseerd bent. Die mogelijkheid is er zeker. Als je inderdaad zoals Nina al zei een mailtje stuurt naar ons, dan zullen we dit met je afspreken en krijg je meer informatie toegestuurd. Groeten, Michelle Heeren

2013-10-02 15:29:40