Oude schoenen inleveren bij Avans

Als je toch niets meer in je schoen krijgt, kun je deze beter doneren aan een goed doel. Op alle locaties van Avans worden oude schoenen ingezameld. De opbrengst gaat naar kinderen in opvangtehuizen.

Begin november ging Avans al een samenwerking aan met ReShare, de commerciële tak van het Leger des Heils. Nu kun je naast je oude kleren ook je schoenen kwijt. Ook als ze oud en versleten zijn, mag je je oude muiltjes in de kartonnen bakken doneren.

Aan bestuursvoorzitter Paul Rüpp de eer om als eerste zijn schoenen te doneren. Hij doneerde de oude sneakers van z’n zoon. ‘Die kan hij vast wel missen.’

Dagje uit
Met de schoenen wordt geld opgehaald voor tweeduizend kinderen die in een van de opvangtehuizen van het Leger des Heils zitten. Van het geld kunnen ze een dagje naar een pretpark.

Avans geeft een Sinterklaasverrassingspakket weg aan één van de gulle gevers. Plaats daarvoor een zo creatief mogelijke foto op de Facebook van Avans. De actie loopt tot en met 4 december.

Kim

Een Sinterklaarverassingspakket, genoeg as thuis in de open haard hoor!

2013-11-21 15:55:19