Studievereniging zoekt naam en leden

De Bredase opleidingen Bedrijfskunde MER en Human Resource Management krijgen een gezamenlijke studievereniging. De plannen liggen klaar.  Het ontbreekt alleen nog aan gemotiveerde leden en, niet onbelangrijk, een passende verenigingsnaam.

Een introductie, gastcolleges en natuurlijk de nodige feestjes. Alles is in de plannen opgenomen. Martin Naafs is de voorzitter van de nieuwe studievereniging zonder naam. ‘Het maximale uit je studie en studententijd halen dat is wat wij willen bereiken. Niet alleen het contact tussen studenten onderling verbeteren, maar daadwerkelijk waarde toevoegen aan je studie. De activiteiten die we gaan organiseren moeten docenten, studenten en bedrijven dichter bij elkaar brengen.’

Leden
Een vereniging is niet compleet zonder leden, daarom zijn de initiatiefnemers druk op zoek naar gemotiveerde studenten die de vereniging tot een succes willen maken. Volgens de voorzitter is het voor studenten een uitgelezen kans om diverse competenties te ontwikkelen. ‘Je bouwt je een netwerk op dat tijdens, maar ook na je studie van grote waarde kan zijn. De studievereniging is een uitgelezen kans om jezelf te ontwikkelen op sociaal en organisatorisch vlak’, aldus Naafs.

Aanmelden
Naast gemotiveerde studenten is de vereniging ook nog zoekende naar een echte studentikoze verenigingsnaam. Diegene die de definitieve naam verzint krijgt een ‘eervolle’ vermelding bij de vereniging. Weet jij de perfecte naam? Of wil je lid worden van de vereniging? Stuur dan een mail naar Martin Naafs: m.naafs@student.avans.nl.

Latijnse naam, en/of sterrenbeeld??? Aangezien de overkant virgo heeft.

2013-11-18 02:43:10

Bjorn

Was de vorige studievereniging van de MER niet failliet gegaan?

2013-11-14 18:02:42