Koekjes proeven met nieuwe cateraar

Brownies, koekjes, muffins; het is smullen op Avans. Maandag startte de nieuwe cateraar Eurest. Die neemt een hoop nieuwe producten mee die geproefd moeten worden.

koekjes4-max

In de hal van Avans in Den Bosch is maandag allerlei lekkers te krijgen. Zo kunnen studenten en medewerkers alvast kennis maken met de nieuwe producten van Eurest. De koekjes, taarten en andere lekkernijen zijn natuurlijk of biologisch. ‘Dat kost misschien iets meer dan bij de concurrent, maar dan heb je wel een goede kwaliteit’, aldus Rob van Erven van koekjesfabrikant Donny Craves.

koekjes2

Je kunt je ook laten fotograferen in de loveseat van het koekjesmerk. Als je de foto op Facebook leuk vindtmaak je kans op een overnachting in Hotel New York in Rotterdam of diverse andere prijzen. Dinsdag staat de proeverij nog in Breda.

hoi

Jij haalt biologisch en duurzaam door elkaar, duurzaam is goed voor mens en milieu, van bio is dat nog nooit bewezen, bijvoorbeeld de hele EHEC bacterie is ontstaan bij bioboeren, weet je hoeveel voedselverspilling dat heeft opgeleverd.

2014-01-09 09:20:23

Matthieu van Waardenburg

Wij heben als nieuwe cateraar voor iedereen een aantrekkelijke lunch te bieden. Wil je luxe, dan kun je bij ons terecht, maar ook voor een budgetluch. Vraag hier gerust naar bij de cateringmanager op je locatie.

2014-01-09 08:11:48

Doei

Dat kan je zelf toch ook wel bedenken? Jouw consumptie heeft gevolgen voor mens, dier en milieu. Bij de productie van biologisch voedsel wordt hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

2014-01-08 19:06:21

hoi

welke gevolgen bedoel je precies dan?

2014-01-08 10:16:55

Rob

Ach ja de 'arme' student... ``Die student smeert z'n brood thuis. Het merk Subway sluit goed aan op de beleving van de oppervlakkige consumptie gerichte student. Wees ervan bewust dat jou actie gevolgen heeft voor de wereld om je heen.

2014-01-08 09:43:02

hey

Het doel van de cateraar om minder omzet te draaien is hierbij geslaagd. Het legt geen windeieren voor subway.

2014-01-07 11:36:58

Mvillian

Twee euro voor een simpel broodje met kaas, terwijl een simpel broodje met een mexicano (of zoals zij het noemen: "carrero") 1,85 kost. Dit is niet biologisch, dit is een duw in de richting van vet voedsel. Hoor je goede dingen niet te belonen?

2014-01-06 16:24:44

Mark

Een plaats waar veelal uitsluitend jong volwassene met een beperkt tot klein budget is de uistekende plaats om je persoonlijke ideologie van Natuurlijk en Biologisch voedsel te promoten. Ook al kost dit extra geld... Sarcasme ten top natuurlijk

2014-01-06 15:34:25