Oud-student scoort Top 40-hit

Van Cyprus tot Amerika, overal wordt hij gevraagd om te komen draaien. Oud-student Bedrijfskunde MER Jobke Heiblom, beter bekend als Jay Hardway, is hard onderweg om de volgende Nederlandse top-dj te worden.

Samen met collega dj en vriend Martin Garrix domineert Jobke al weken de Top 40 met het nummer ‘Wizard’. Het is uitgeroepen tot 538 Dance Smash en heeft inmiddels bijna 19 miljoen views op YouTube. De Facebook-pagina van Jay Hardway is de vijftigduizend likes gepasseerd.

Battle of the Dj’s
Jobke ontdekte het draaien tijdens zijn studie. Hij deed toen ook mee aan de Punt/HBO Intro Battle of the DJ’s, die hij ook won. ‘Tijdens de opleiding kwam ik erachter dat ik het leuk vond en er goed in ben. Toch heb ik besloten om m’n opleiding gewoon af te maken. Daar ben ik achteraf blij mee’, vertelt hij in een interview in het komende Punt-Magazine.