‘College Tour’ Marianne Vos op Avans

Topwielrenster Marianne Vos is dinsdagavond 18 maart te gast op de Onderwijsboulevard in Den Bosch voor een gastcollege. De Coureursclub Jeroen Bosch organiseert samen met Avans een ‘College Tour’ voor studenten en medewerkers.

De winnares van twee gouden Olympische plakken en twaalfvoudig wereldkampioen spreekt dinsdagavond 18 maart voor studenten en medewerkers van Avans onder meer over haar boek Op de Troon.

Multitalent op de fiets
Marianne Vos is een van de meest succesvolle Nederlandse sporters ooit. Een multitalent op de fiets. Ze sleepte op diverse disciplines wereldtitels binnen. Zowel op de weg als op de baan en in het veldrijden.

Tijdens het college vertelt Vos in persoonlijke verhalen maar spreekt ze ook over de relatie van een topsporter met het bedrijfsleven en het zoeken en vinden van de juiste drijfveren.

Vragen van studenten
Het wielrenfenomeen wordt geïnterviewd door Huub van Mackelenberg, lid van de Coureurs Club Jeroen Bosch. Tijdens het college in het Atrium is er ook de mogelijkheid voor studenten om vragen te stellen aan Vos.

Even aanmelden
Het college van Marianne Vos is dinsdagavond 18 maart op de Onderwijsboulevard in het Atrium. Ontvangst vanaf 19.00 uur, het gastcollege start om 19.30. Het aantal plaatsen is beperkt, als je zeker wil zijn van een plekje kun je je alvast aanmelden.

Paul

Is dit de College Tour die we kennen van tv? Anders is de kop erg misleidend.

2014-03-17 11:09:52

Arold Roestenburg

Beste Stefan de link moet het nu wel doen.

2014-03-12 19:38:06

Stefan van de Sande

Beste redactie, Ik wil me hier graag voor aanmelden, echter werkt de link niet. Kan ik me via een andere weg aanmelden? Alvast bedankt

2014-03-12 19:08:08