Terug naar overzicht

Klachten over Avans? Deel ze via Facebook

Een klacht, vraag of opmerking voor of over Avans? Sinds kort kun je die kwijt via  de Facebook van de Avans Medezeggenschapsraad (AMR).

Een van de eerste prioriteiten van de kersverse AMR, was het aanmaken van een pagina op Facebook. Doel: Meer communiceren met de achterban. Studentlid Tim Zijlstra: ‘Graag horen we van studenten waar ze tegenaan lopen, of wat er beter kan. Daarnaast willen we ook informatie op Facebook publiceren. Wat wordt er besproken tijdens een vergadering en wat doen wij in de AMR. Ook de notulen van de vergaderingen zullen hier online komen.’

Geen Blackboard
Facebook is hét medium om weer interactie te krijgen met Avansstudenten denkt Tim. ‘De AMR heeft niet echt een plek binnen de Avans Portal. We zouden er ook voor kunnen kiezen om de studenten te benaderen via Blackboard. Echter is dat minder toegankelijk dan Facebook. Het is een eerste stap naar meer contact met onze achterban.’

Snel en anoniem
Vragen/opmerkingen/klachten worden direct behandeld en binnen 24 uur beantwoord. ‘Bij opmerkingen en klachten vertellen we meteen wat we ermee gaan doen. Anonimiteit staat voorop en is dus gegarandeerd.’ Behalve contact en informatie moet er ook gewerkt worden aan de naamsbekendheid van AMR. ‘Te weinig mensen weten dat wij bestaan, als ze al weten wat een AMR is.’

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/nl_NL/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Punt. Of had jij nog wat?

Klaag Vaak

ik herinner mij een tijdperk waarin wij, studenten van avans hogeschool, werden verboden om ons te uitten via social media over de instelling. Ik laat me niet in de val lokken, mij pak je niet! Ik houd mijn mening voor me hoor!

2014-04-16 12:05:13

Meer lezen?