The Hot Dogs winnen Battle of the Bands

The Hot Dogs hebben donderdagavond de Battle of the Bands gewonnen. De coverband met twee Avansstudenten erin speelt dit jaar op het HBO Intro Festival in Breda.

De zeskoppige rock ’n roll coverband The Hot Dogs, met daarin de Bredase studenten Ricardo Heeren (Commerciële Economie) en Davy Schouw (Communicatie & Multimedia Design) maakte indruk op de jury. ‘Een zeer strakke band!’, aldus juryvoorzitter Bart Wouters.

hotdogs-max2

Vijf bands streden donderdagavond om een plekje op het HBO Intro Festival. Backdraft, RTB, Paramatman, The Hot Dogs en winnaar van vorig jaar Fort ’99.

Het HBO Intro Festival 2014 vindt plaats op 4 september in Den Bosch en 11 september in Breda. Check alle foto’s van de Battle of the Bands 2014 op Facebook.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/nl_NL/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));