Wiggle app: gelikt maar lastig

Draait er nog een goede film? Speelt er nog een gave band of is er misschien nog een mooie theatervoorstelling? Wiggle helpt je om een leuk avondje uit te plannen.

De app is ontwikkeld door (oud-)studenten van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost en Bossche Informatica-studenten. Allerlei evenementen, van groot tot klein, zijn te vinden in Wiggle. Wanneer je aangeeft waar je interesses liggen en waar je naartoe gaat, komt Wiggle met suggesties daarbij passen. Je krijgt meer info over het evenement en kunt als je wilt meteen kaarten kopen.

Gelikt, maar lastig
De app ziet er gelikt uit maar zit behoorlijk lastig in elkaar. Daardoor duurt het even voordat je het onder de knie hebt. Een ander groot nadeel is dat Wiggle voorlopig alleen evenementen in Den Bosch laat zien.

In de Android-versie werkt de app nog niet op volle kracht. Wiggle is gratis beschikbaar in de Apple Store en de Google Play Store