Aangepaste openingstijden zomer

Het is stil op Avans. De meeste studenten en medewerkers zijn aan het uitrusten na een jaar hard werken. Als je toch nog op Avans aan het werk wil, moet je rekening houden met aangepaste openingstijden.

De locaties Hogeschoollaan, Onderwijsboulevard 215 en de Bijster zijn de hele zomer van 08.00 tot 18.00 uur open. De kantines zijn beperkt open van 11.30 tot 13.00 uur. Xplora is op de Hogeschoollaan en de Onderwijsboulevard geopend van 08.30 tot 17.00 uur.

Alle andere locaties zijn vanaf 14 juli tot en met 8 augustus gesloten. De Lovensdijkstraat 61 en 63 zijn tot en met 22 augustus gesloten.

Groot onderhoud ICT
De Diensteenheid ICT & Facilitaire Dienst gebruikt de zomerperiode voor groot onderhoud. De werking of ondersteuning van de ICT kan daarom één week niet worden gegarandeerd. Welke week dit is, is nog niet bekend.