Intro’s van start!

Eieren gooien, spellendagen en veel bier (of cola), de eerste intro’s van het nieuwe studiejaar zijn begonnen!

Dinsdagochtend vertrokken de Bossche eerstejaarsstudenten HBO-Verpleegkunde via een extra lange fietsroute naar een kamp in Boxtel. Onderweg zijn er diverse posten waar de studenten met eieren gooien en geschminkt worden door de leden van de introductiecommissie.

TOP-week
Tilburgse studenten kunnen deze week de kruikenstad leren kennen tijdens de TOP-week. Rond de 3.000 studenten worden vermaakt met een biercantus, een spellendag, zwemdag en het TOP-stadsfestival. Voor de studenten onder de 18 is er een alcoholvrij alternatief voor de biercantus.

Zesde lustrum
Ook studentenvereniging Animoso heet deze week de nieuwe leden welkom in Den Bosch. Na de inauguratie vieren de leden op donderdag in Café P79 de start van het zesde lustrumjaar.

Heb jij foto’s, video’s of mooie verhalen van/over je introductie. Mail ze door naar punt@avans.nl. Dan plaatsen wij de foto’s in het introalbum op Facebook. Meer info over de introducties van Avans vind je op onze kalender.

Komende week valt het introductienummer van Punt bij alle eerstejaarsstudenten op de mat. Het magazine staat nu al online.

Sjuul

@Voorzitter introcommissie Ja, die staat ook in onze kalender.

2014-08-20 09:09:17

Voorzitter introcommissie

Ik neem aan dat jullie toch wel weten dat Avans Tilburg niet meedoet aan de top-week en gewoon een eigen introductie kamp heeft he?

2014-08-19 18:10:55