Heb jij de meest bijzondere studentenkamer van Avans?

Wie heeft de meest smerige, kleurrijke of de opvallendste studentenkamer van Avans? Punt is op zoek naar jou.

Ben of ken jij iemand met een wel erg opvallende studentenkamer. Misschien omdat deze wel heel erg smerig is of de bierviltjesverzameling wel erg vreemde vormen aanneemt? Of ben je misschien gewoon heel trots op je eigen kamer, laat het ons weten! De redactie zoekt voor het komende studiejaar studentenkamers om te vereeuwigen in de maandelijkse rubriek ‘Studentenkamer’ in het magazine.

Maak een foto van de kamer en stuur deze naar de redactie; Punt@avans.nl. Vermeld daarbij je naam, studie en leerjaar. De meest opvallende kamers maken kans op een boekenbon ter waarde van 25 euro en je kamer wordt vereeuwigd in Punt Magazine!