Pabo-studenten zamelen geld in voor Serious Request 2014

De studenten van de Pabo in Breda zetten zich ook dit jaar weer in om de actie van Serious Request te steunen. Op woensdag 17 december wordt er tussen 8.00 en 15.00 uur bij de hoofdingang van de Hogeschoollaan door middel van verschillende acties geld opgehaald voor het goede doel.

Bij binnenkomst op de Hogeschoollaan worden studenten verleid met diverse lekkernijen en kan er tegen betaling een nummer worden aangevraagd bij een DJ. Ook is er de gelegenheid om op de foto te gaan met een levende kerststal.

Kerstviering
’s Middags vindt aansluitend de kerstviering voor Pabo-studenten en -docenten plaats. Ook deze kerstviering is geheel in het thema van Serious Request 2014. Er komt tijdens deze middag een deskundige spreker, er wordt muziek gemaakt en er kunnen buitenlandervaringen worden gedeeld.

Serious Request 2014
3FM Serious Request vraagt dit jaar aandacht voor meisjes en vrouwen uit oorlogsgebieden die seksueel misbruikt zijn. De DJ’s willen in het Glazen Huis in Haarlem zoveel mogelijk geld ophalen zodat deze meisjes en vrouwen kunnen worden opgevangen en een nieuw leven kunnen opbouwen. De actie start 18 december en een week later, op kerstavond, wordt het opgehaalde bedrag bekend gemaakt.

Actie Sociale Studies Den Bosch afgelast
Wegens het overlijden van een docent van de Academie voor Sociale Studies gaan de acties van de opleiding voor Serious Request 2014 niet door! Deze stonden gepland op 15 tot en met 18 december op het Hervenplein in Den Bosch.