Win kaarten voor Prinses Christina Concours op Avans

Acht jonge klassieke muzikanten gaan strijden om de eerste prijs van het Prinses Christina Concours. De twee voorrondes en de regiofinale vinden plaats op de onderwijsboulevard in Den Bosch. Avansstudenten kunnen kaartjes winnen voor de regiofinale.

Zondagmiddag 11 januari 2015 breekt de strijd los. Tijdens de regiofinale laten de acht geselecteerde jonge top talenten zich van hun beste kant zien op hun eigen instrument.

Behalve de muziekstukken van de Mozarts’, Bach’s en Wibi Soerjadi’s in spe wordt er in de pauze een krachtig optreden gegeven door slagwerkers Ramon Lormans en Vincent Houdijk.

Finale bijwonen
Het is mogelijk om als student bij deze finale aanwezig te zijn. Ook kun je je stem uitbrengen op je favoriete finalist en zo meebeslissen wie de publieksprijs wint. Kaarten kosten 11 tot 15 euro.

Avansstudenten kunnen kaarten winnen! Kans maken? Stuur een mailtje naar: studentenvoorzieningen@avans.nl

flyer cc