Sociale Studies in actie voor Serious Request 2014

De Academie voor Sociale Studies in Den Bosch doet er alles aan om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Serious Request 2014. Van maandag 15 december tot en met donderdag 18 december zijn er diverse acties op het Hervenplein.

Als student kun je je inschrijven om tien minuten lang een act op te voeren. Alles mag: zingen, dansen  of iets voorlezen. Je kan ook het publiek betrekken in je act door een quiz, workshop of discussie te organiseren. Deelnemers betalen vijf euro, het publiek betaalt één euro entree.

‘Xpositie’
Voor een bijdrage van vijf euro kun je ook hapjes, snacks of ander lekkers verkopen op het Hervenplein. Degene die het meeste geld ophaalt en de duurzaamste kok winnen een prijs. Daarnaast wordt in Xplora een ‘Xpositie’ georganiseerd. Meesterwerken van studenten en medewerkers worden verkocht aan de hoogste bieder.

Hands off our girls
Het thema van de actie van 3FM en het Rode Kruis is dit jaar ‘Hands off our Girls’. Daarbij is er aandacht voor meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflictgebieden.

Tip de redactie!
Organiseer jij individueel of samen met collega’s of studiegenoten een actie? Laat het dan weten aan de redactie via punt@avans.nl. Vermeld daarbij wat je actie inhoudt en wanneer je in actie komt.