College oud-premier Lubbers bij Avans

Op 20 januari zal oud-premier Lubbers een bezoek brengen aan Avans in Breda ter ere van de tweede Future Fields on Tour. Tijdens deze middag zal hij een presentatie geven over Earth Charter.

Earth Charter is een verklaring waarin een aantal fundamentele ethische principes staan om in de 21e eeuw een rechtvaardige, duurzame en vreedzame wereldwijde gemeenschap te realiseren. Naast een presentatie van Lubbers zal ook voormalig zakenvrouw van het jaar Anne Marie Rakhorst spreken. Zij zal het onderwerp circulaire economie behandelen. Studenten, docenten én mensen uit het werkveld hebben tijdens deze middag de mogelijkheid om deel te nemen aan het debat aan het eind van elke presentatie. De Future Fields on Tour zal om 16.20 uur starten.

Duurzaamheid in het onderwijs
Om 18.00 uur wordt het middagprogramma afgesloten met een wrap up en een borrel. Het avondprogramma, de Earth Charter meeting, start om 19.00 uur en zal om 21.15 uur ten einde lopen.  Tijdens deze presentaties kan je onder het genot van een maaltijd luisteren naar sprekers die hun ervaringen en visies uitwisselen over de waarden van duurzaamheid in het onderwijs.

Diegenen die zich voor het hele programma inschrijven krijgen een buffetmaaltijd. Wil jij naar dit evenement? Stuur dan een mailtje naar: redactie@futurefields.nl. Of klik hier.

Future Fields is een interactief platform waar docenten, studenten en het bedrijfsleven rondom Commerciële Economie en Small Business en Retail Management kennis en ervaringen kunnen delen.

Michael

De buffetmaaltijd krijg je niet, die kost €15 ex btw