Scoor mooie prijzen met de Nationale Studenten Enquête

Ben je niet tevreden over de kwaliteit van je opleiding, de roosters en andere zaken? Of ben je er juist erg over te spreken? Donderdag gaat de Nationale Studenten Enquête 2015 (NSE) van start. Laat weten wat je van je studie vindt en maak kans op mooie prijzen.

Bij de NSE staan de meningen van studenten centraal. Met dit grootschalige onderzoek wordt onderzoek gedaan naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten. De studentenoordelen worden gebruikt om het onderwijs te verbeteren en vormen onder andere de basis voor de Keuzegids.

Jouw mening telt écht
Avans laat de resultaten van de NSE niet ongezien aan zich voorbij gaan. Zo bleek uit de NSE 2014 dat Avansstudenten niet tevreden waren over de onnodige aanschaf van schoolboeken, beschikbare werkplekken en de Bossche sportvoorzieningen. Naar aanleiding van deze uitkomsten is onder andere het College van Bestuur rond de tafel gaan zitten om te kijken hoe het beter kan.

Verschillende academies van Avans verdelen prijzen onder studenten die deelnemen aan de NSE. Check hieronder welke prijzen jij kan binnenslepen:

• De Academie voor Bouw & Infrastructuur schenkt per ingevulde enquête een euro aan een goed doel. Daarnaast worden ook 15 boekenbonnen ter waarde van 20 euro verloot.
  • De Academie voor Engineering & ICT geeft twee iPads weg.
  • Bij een respons van minimaal 50 procent van studenten van de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu wordt een bedrag van 1.000 euro beschikbaar gesteld.
  • Vier iPads mini’s worden verdeeld onder de deelnemende studenten van de Academie voor Gezondheidszorg.
  • De Academie voor Marketing en Business Management verloot een iPad onder de studenten Commerciële Economie én een iPad onder de studenten Small Business en Retail Management.
  • De Academie voor Veiligheid en Bestuur stelt per opleiding een bon van Ticketmaster ter waarde 100 euro beschikbaar.
  • Studenten van de Academie voor HRM en Bedrijfskunde maken per opleiding kans op een reischeque van 300 euro.
  • De Academie voor Financieel Management verloot 25 bioscoopbonnen van 10 euro onder de deelnemende studenten.
  • De Juridische Hogeschool Avans-Fontys geeft een aantal boodschappenpakketten weg.
  • Studenten van de Pabo geeft een Ipad weg, naast cadeaubonnen van Douglas, H&M, Hema, Bol en voor de bioscoop. In totaal tien bonnen allemaal ter waarde van 20 euro.

Staat jouw academie er niet tussen? Niet getreurd. Het kan zijn dat academies nog in gesprek zijn met studie- en studentenverenigingen over mogelijke prijzen.

Landelijke prijzen
    Naast de prijzen die te winnen zijn per academie, kan je ook nog landelijke prijzen winnen. Zo maak je kans één van de vier cheques ter waarde van een halfjaar collegegeld: 953 euro. Ook worden er zes Apple Watches verdeeld en 209 Bol.com cadeaubonnen van 25 euro.Je hebt tot en met 8 maart de mogelijkheid om de vragenlijst in te vullen. Check hiervoor je mail of klik hier.

Mineke van der Zwaag

Campagne foto's van studenten zonder hoofd, is in deze tijd niet erg toepasselijk. Drie op een rij wil nog wel maar als je één foto ziet dan komt dit anders over. Doe de student op de foto een oranje T-shirt aan en dan, waar doet dit je aan denken?

2015-01-15 15:54:07