Avansstudenten lopen niet warm voor gratis Valentijnsdinner

Vanwege de weinige aanmeldingen wordt het Valentine’s date & plate van Eurest afgelast. Ondanks dat de aankondiging voor het romantische evenement ruim 3.000 keer werd gelezen, liepen er maar weinig studenten warm voor. ‘Onwijs zonde’, vindt Matthieu van Waardenburg, vestigingsmanager Avans.

‘We hebben drie aanmeldingen gehad. Daarbij was het niet duidelijk of het serieus bedoeld was, omdat studenten elkaar opgaven. Ook op de herinneringsoproep werd niet gereageerd’, vertelt de vestigingsmanager van Avans. Hoe het komt dat er geen aanmeldingen zijn ondanks dat de aankondiging ruim 3.000 keer gelezen is, vindt van Waardenburg moeilijk om te zeggen. ‘Het is en blijft een school met medestudenten. Het zal wel gêne zijn.’

Van Waardenburg vindt het zonde om nog energie in het evenement te steken als er nauwelijks interesse voor is. ‘Met drie vage aanmeldingen kunnen we niet veel. Als er minstens 18 deelnemers zouden zijn konden we het date & plate nog overwegen, maar helaas blijven deze uit.’

Nieuwe poging
Van Waardenburg wil volgend jaar toch opnieuw een Valentijns evenement organiseren. ‘We zijn al aan het brainstormen hoe we een evenement als dit aantrekkelijker kunnen maken voor studenten.’ Volgens de vestigingsmanager zou het enorm helpen als Eurest reclame mocht maken op de televisieschermen op de Avanslocaties. Tot nu toe is dit nog niet mogelijk.

Het evenement stond op donderdag 12 februari gepland in het Grand Cafe in Breda.

henk de vries

leek me wel leuk maar dit nieuwsbericht is het eerste wat ik over dit hele evenement lees. dus qua reclame is het inderdaad een beetje misgegaan.

2015-02-10 21:39:32

Zwaarbezet

heb al een vrouw, aan een meer dan genoeg pfff hou op

2015-02-10 20:57:55

Anoniem

Hallo, Ik denk dat de voornaamste reden voor de weinig aanmeldingen is dat Valentijnsdag tegelijk valt met Carnaval en geen zin hebben om Valentijnsdag eerder te vieren. Echter ben ik niet op de hoogte van de aanmeldingen van andere jaren.

2015-02-10 19:14:11

Ik

Ik zie hierboven een koppel onstaan!

2015-02-10 15:29:19

Jan

Voor mij hetzelfde als Laurie. Als het iets eerder was aangegeven hadden er zeker meer mensen zich aangemeld. Opzich leek het mij wel leuk om aan mee te doen, maar niet zo kort dag.

2015-02-10 15:15:56

Laurie

Persoonlijk, heb ik best interesse om mee te doen aan date & plate maar als er pas een week van te voren gecommuniceerd wordt dat het evenement überhaupt bestaat, heb ik geen tijd meer op donderdagavond. Meestal door mijn bijbaan op de koopavond.

2015-02-10 14:17:06