Gratis valentijnsdiner voor Avansstudenten

De liefde van je leven nog niet ontmoet? Op donderdag 12 februari organiseert Campus Eurest Valentine’s date & plate op de Hogeschoollaan in Breda. De date & plate wordt afgetrapt met een aantal speeddates, waarna kersverse tortelduifjes aanschuiven voor een geheel verzorgd Valentijnsdinner.

Het romantische evenement start om 16.00 uur in het Grand Cafe in Breda. Er is plek voor 36 studenten: achttien jongens en achttien meiden. ‘Na de ontvangst nemen de dames plaats aan een tafeltje in het cafe. Elke vijf minuten rouleren de jongens van dame’, vertelt Matthieu van Waardenburg, vestigingsmanager Avans. ‘Als iedereen achttien speeddates heeft gehad, wordt er doormiddel van ingevulde formulieren gekeken wie het meest geïnteresseerd in elkaar is. De beste matches worden opnieuw aan een tafel gezet, nu mét kaarslicht, en getrakteerd op een geheel verzorgd driegangenmenu.’

Chef-kok waardig hoofdgerecht
Het menu kent natuurlijk ook een Valentijnstintje. Tomatensoep met room als voorgerecht en gemarineerde aardbeien met slagroom als toetje. Het hoofdgerecht blijft nog een verrassing. Het is bedacht door een chef-kok uit Amsterdam: Moshik Roth. Ook voor een romantische sfeer wordt gezorgd. ‘Een rode loper, ballonnen en kaarslicht moeten de toon zetten’, aldus van Waardenburg.

Op de Facebook van Eurest kan je je aanmelden voor deze romantische middag. Let op: vol is vol. Inschrijven kan tot en met maandag.

Uitnodiging Valentine's date & plate FB versie

den bosch

Echt een super leuk idee dit!! Het enige is wel jammer dat er alleen man/vrouw koppels mogen komen (18 meiden en 18 jongens) en niet man/man of vrouw/vrouw. Gemiste kans vooral voor onze zo open minded school!

2015-02-06 08:03:33