iPad Airs uitgereikt aan deelnemers stresstest

Jeffery Nieuwlaat, student Small Business en Retail Management en Mark Roche, docent Integrale Veiligheid, kregen gisteren een iPad Air uitgereikt door Ad Vogels de directeur van de Diensteenheid ICT en Facilitaire Dienst en Mirjam Woutersen, directeur van het Leer-en Innovatiecentrum.

Donderdag 25 juni organiseerde het project digitaal toetsen een stresstest voor het nieuwe digitale toetssysteem RemindoToets. Studenten en docenten werden uitgenodigd om tussen 9.45 en 10.00 uur een fictieve toets te maken en een evaluatie in te vullen. Als beloning voor deelname werd er per tweehonderd deelnemers een iPad Air ter waarde van 399 euro verloot. Aan deze stresstest deden uiteindelijk 329 personen mee, 151 studenten en 178 medewerkers, 275 van hen vulden ook het evaluatieformulier in en maakten daarmee kans op een iPad Air.

Na het verwerken van de resultaten heeft de organisatie van de stresstest een loting uitgevoerd. Jeffrey en Mark kwamen als winnaars uit de bus.