Regen kan intro Commerciële Economie niet verpesten

IntroCEDB2-max In de stromende regen staat er een sport- en speldag op de Hooghei in Berlicum op het programma voor de nieuwe aanwas commercieel economen in Den Bosch. Paintball, boogschieten, golf of levend Stratego in de stromende regen is niet ideaal, maar het mag de pret voor de ongeveer 180 eerstejaars niet drukken.

In totaal starten er dit jaar negen klassen met iets minder dan dertig studenten aan de opleiding Commerciële Economie in Den Bosch. Ondanks dat slechts iets meer dan de helft aanwezig is op de introductie is het de drukste in jaren.IntroCEDB-max Strijd om etentje
Woensdag stond er een photohunt in de binnenstad van Den Bosch op het programma. Het team met de beste foto’s wint een etentje. Wegens een gelijkspel wordt de strijd om het gratis etentje pas donderdag beslist. Wie in de stromende regen de hoogste toren kan bouwen van bierkratten gaat er met de eer vandoor.

Foto’s introducties
De redactie van Punt is bij zoveel mogelijk introducties in Breda, Den Bosch en Tilburg aanwezig. Het complete fotoboek zie je op onze Facebookpagina.

[fb_album id=”a.1670913406460133.1073741893.1399667423584734″]