Intro HRM Bedrijfskunde: Sport- en speldag in Vught

Touwtrekken, een hindernisbaan en een drakenbootrace; 350 eerstejaarsstudenten van de Academie voor HRM en Bedrijfskunde in Den Bosch leren elkaar kennen in het zand van de IJzeren Man in Vught.

De kennismakingsspellen vooraf zijn dit jaar afgeschaft. De nieuwe studenten zijn daardoor nog wat stilletjes, merkt ook een tweedejaarsbegeleider. ‘Ze moeten een beetje loskomen. Ze zijn erg braaf.’ Veel vragen over studie of studentenleven hebben de eerstejaars nog niet voor de tweedejaars die ze wegwijs moeten maken. ‘Ze weten niet wat ze moeten vragen. Sommige zijn nog erg jong.’

De introductiedag wordt afgesloten met een barbecue en een feest. Dinsdag gaat de introductie van HRM Bedrijfskunde verder op de Onderwijsboulevard.

Foto’s introducties
De redactie van Punt is bij zoveel mogelijk introducties in Breda, Den Bosch en Tilburg aanwezig. Voor dagelijks verse foto’s bekijk je het fotoalbum op onze Facebookpagina.

[fb_album id=”a.1670913406460133.1073741893.1399667423584734″]