Intro Sociale Studies in het teken van kennismaking

Wie eet er de meeste frietjes? En wie is het jongst? Dinsdag staat de introductie van de Academie voor Sociale Studies Den Bosch geheel in het teken van kennismaking.

Door middel van spelletjes zoals Wie Ben Ik, leeftijd raden, een woord spellen op de grond of een groepsfoto maken, moeten de eerstejaars elkaar leren kennen. Dertien klassen van achtentwintig studenten zijn vertegenwoordigd op de introductie rondom de IJzeren Vrouw in Den Bosch. Dat zijn er volgens de organisatie minder dan vorige jaren. Ze denkt dat er door de afschaffing studiefinanciering gewoonweg minder studenten zich hebben aangemeld voor de Sociale Studies. Daarnaast is niet iedereen verplicht om deel te nemen aan de intro.

introASH-max2

Het thema van het jaar ‘helemaal uit je wereldbol’, komt met name terug in het eten van dinsdag. Chinees, Italiaans of de Hollandse pot staan er op het menu voor de eerstejaars. De introductie wordt woensdag nog onderbroken door een lesdag op het Hervenplein. Donderdag gaat het feest verder in Overasselt.

Foto’s introducties
De redactie van Punt is bij zoveel mogelijk introducties in Breda, Den Bosch en Tilburg aanwezig. Voor dagelijks verse foto’s bekijk je het fotoalbum op onze Facebookpagina.

[fb_album id=”a.1670913406460133.1073741893.1399667423584734″]